Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie klas I – III.

Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa od 26 do 30 kwietnia uczniowie klas I – III będą uczestniczyli w zajęciach w systemie hybrydowym. W naszej szkole przebiegało ono będzie w sposób następujący:

W dniach 26, 27 i 28 kwietnia w szkole będą mieli zajęcia uczniowie klas: I B, I D, II B, II D, III B, III D.

Pozostałe klasy: I A, I C, II A, II C, III A, III C w dniach tych kontynuują nauczanie w trybie zdalnym.

 

W dniach 29 i 30 kwietnia w szkole będą mieli zajęcia uczniowie klas: I A, I C, II A, II C, III A, III C

Pozostałe klasy: I B, I D, II B, II D, III B, III D w dniach tych przechodzą na nauczanie w trybie zdalnym.

 

Z dniem rozpoczęcia nauki hybrydowej klasy uczą się w salach przypisanych we wrześniu.

Przypominamy, że w dalszym ciągu na terenie szkoły obowiązują zasady reżimu sanitarnego.

 

Świetlica szkolna od 26 kwietnia pracuje zgodnie z harmonogramem – mogą przebywać w niej wyłącznie uczniowie mający w danym dniu zajęcia na terenie szkoły lub których rodzice są bezpośrednio zaangażowani w walkę i przeciwdziałanie COVID – 19.

W dniach 26 – 30 kwietnia stołówka szkolna nie pracuje.

Rodziców uczniów dojeżdżających prosimy o zakup biletów na pojedyncze przejazdy i dołączenie ich do wniosku o zwrot kosztów dojazdów.


 

 

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice,

zgodnie z nowelizacją rozporządzenia w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń,

nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii i przedłużeniemobostrzeń na terenie

całego kraju nauka zdalna w naszej szkole zostaje przedłużona do 25 kwietnia br.

 


 

Szanowni Rodzice Ósmoklasistów,

informujemy o konieczności potwierdzenie zgodności danych przekazanych do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej.

W dniach 19 - 21 kwietnia w godzinach 7.00 – 17.00 z portierni szkoły należy odebrać stosowny formularz, rodzic powinien zapoznać się z jego treścią i potwierdzić własnoręcznym podpisem prawidłowość danych dziecka.

Podpisany dokument należy zwrócić do szkoły w nieprzekraczalnym terminie do 23 kwietnia w godzinach 7.00 – 17.00.


 

 

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice,

nauka zdalna zostaje przedłużona do 18 kwietnia zgodnie z nowelizacją rozporządzenia w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii i przedłużeniem obostrzeń na terenie całego kraju.

 


 

 

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

Zauważyłem ostatnio spory ruch w kwestii samodzielnych prób odzyskiwania utraconego (zapomnianego) hasła do konta Office365. Bardzo proszę o nie podejmowanie takich akcji. Są one z góry skazane na niepowodzenie ponieważ, ze względów bezpieczeństwa, opcja ta nie została uruchomiona na Waszych kontach. W przypadku utraty hasła proszę o kontakt mailowy na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., który jest stale widoczny na bocznym panelu szkolnej witryny WWW (pod adresem szkoły). Wiadomość proszę wysyłać z innego adresu e-mail (spoza Office365), na który będę mógł odesłać nowe hasło startowe.

Administrator.           


 

 

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice.

Przypominamy, że wielkanocna przerwa świąteczna przypada w tym roku na dni
1 – 6 kwietnia, nie odbywają się wtedy zajęcia lekcyjne. Informujemy również,
że w Wielki Piątek 2 kwietnia szkoła jest nieczynna.

Wszystkim Państwu życzymy zdrowych, pogodnych, radosnych
Świąt Wielkanocnych.


 

 

Szkolne Koło PCK organizuje akcję przedświąteczną

,,STROIK WIELKANOCNY”

Każdy z Was może wykonać stroik według własnego pomysłu i dać komuś bliskiemu lub samotnemu. Na pewno sprawi on dużo radości i będzie piękną ozdobą domu. W ramach tej akcji uczeń może otrzymać 5 punktów. Wystarczy zrobić zdjęcie wykonanego przez siebie stroika i wysłać do opiekunów Szkolnego Koła PCK.

 

Z. Mogielska, M. Kania, M. Chrabąszcz, M. Ślifierz.

 


 

Drodzy Rodzice i Uczniowie,

rodzice ucznia naszej szkoły, objętego nauczaniem domowym Tomasza Białka, prowadzą aktualnie zbiórkę na stronie siepomaga.pl na specjalistyczny i bardzo kosztowny fotelik samochodowy.

Jako społeczność szkolna możemy włączyć się w tę akcję.

Najprostszy sposób wsparcia rodziny ucznia to zbiórka pieniędzy. Wpłat można dokonywać w szkolnej portierni, a szkoła przekaże zebrane fundusze na zbiórkę:

https://www.siepomaga.pl/tomasz-bialek

Można także wpłacać pieniądze bezpośrednio na stronie zbiórki. Zachęcamy do zamieszczania dopisku, że wpłaca uczeń Szkoły Podstawowej nr 1 w Końskich - dzięki temu okażemy Tomaszowi solidarność i przypomnimy, że jest częścią naszej społeczności, mimo iż na co dzień nie spotykamy go w szkole.

Drugi sposób to podarowanie fantów na licytację, która ma miejsce na portalu społecznościowym Facebook.

Poniżej zamieszczamy linki zarówno do zbiorki na portalu siepomaga, jak i do strony facebookowej:

https://www.siepomaga.pl/tomasz-bialek

https://www.facebook.com/groups/483578249338154/?ref=share

Plakat dotyczący zbiórki wisi także przy wejściu głównym do szkoły.

Zachęcamy do włączenia się w akcję, każda pomoc ma znaczenie.

 


 

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

z uwagi na wysoki wzrost zachorowalności w kraju od 22 marca do 11 kwietnia naukę w trybie zdalnym będą realizowali uczniowie wszystkich klas.

Uczniowie klas I – III uczestniczą w zajęciach na tych samych zasadach, co uczniowie klas starszych.

Uczniom, których rodzice są bezpośrednio zaangażowani w walkę z pandemią COVID – 19, szkoła zapewnia opiekę świetlicową.

Rodzice uczniów, którzy będą pod opieką świetlicy, proszeni są o wypełnienie oświadczenia dostępnego na portierni szkoły.

Od 22 marca zawieszona zostaje działalność stołówki szkolnej.

Prosimy Rodziców uczniów klas I – III o zapoznanie się z „Zasadami organizacji zdalnego nauczania w Szkole Podstawowej nr 1 w Końskich” zamieszczonymi na stronie internetowej szkoły.

Otrzymaliśmy również informację, iż rekolekcje zostały odwołane i dni 22 – 24 marca nie są dniami wolnymi od zajęć.

Rodziców wszystkich uczniów prosimy o śledzenie strony internetowej szkoły, w razie otrzymania nowych wytycznych będziemy aktualizować informacje dla Państwa.