Akcja “Drzewka za surowce”

24.09.2021r. uczniowie kl. VIIE pod opieką pani Doroty Parszewskiej wzięli udział w IV edycji akcji “Drzewka za surowce”, organizowanej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Końskich (wraz z innymi gminnymi jednostkami). Honorowy patronat nad akcją objął burmistrz Końskich. Przedsięwzięcie to cieszy się dużym zainteresowaniem i w tej edycji akcji do rozdania było ponad 3000 sadzonek różnych drzew i krzewów.

W zamian za zużyte baterie i butelki PET (by otrzymać roślinę należało oddać: 10 zużytych baterii lub 10 plastikowych butelek typu PET lub 10 zgniecionych puszek) dzieci otrzymały sadzonki drzew (do wyboru były m.in. brzozy, dęby, sosny, buki, czereśnie, wiśnie, jabłonie i śliwy), a także różnego rodzaju krzewów, które zostały wsadzone w ogrodach oraz przy szkole. Uczniowie brali również udział w konkursie ekologicznym prowadzonym przez pracowników nadleśnictwa Barycz i Stąporków.

 

 

Szanowni Rodzice,
 

przypominamy, że na poniedziałek 4 października w godzinach 16.30 - 17.30

zaplanowane zostały spotkania z nauczycielami w ramach Dnia Otwartych Drzwi.


 

 

OBIADY W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU

KOSZT OBIADÓW DLA UCZNIÓW 19x4,50 zł = 85,50 zł

KOSZT OBIADÓW DLA PRACOWNIKÓW 19x8,00 zł = 152,00 zł

Wpłaty należy dokonać

do 1 października

Po upływnie w/w terminu wpłaty na dany miesiąc nie będą przyjmowane.

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ PŁATNOŚCI PRZELEWEM NA RACHUNEK BANKOWY SZKOŁY

Nr rachunku bankowego:

33 1240 1372 1111 0010 2926 5913

Rodzice wpłacający za obiady PRZELEWEM na rachunek bankowy szkoły zobligowani są do dnia 30 września przesłać na adres mailowy kierownika świetlicy informację o zamiarze dokonania płatności elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WAŻNE

Przelwu należy dokonać w dniach od 1 – 3 paździenika oraz przesłać na w/w adres mailowy potwierdzenie wpłaty.

 


 

HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI WRZESIEŃ 2021

DATA

GODZINA

KLASA

SALA

6 września

16.30

V A

7 C

6 września

16.30

V B

3 C

6 września

16.30

V C

6 C

6 września

16.30

VII A

3 D

6 września

16.30

VI B

5 D

7 września

16.30

VI A

17 D

7 września

16.30

VII B

1 D

7 września

16.30

VII C

11 D

7 września

16.30

VII D

14 D

7 września

16.30

VII E

13 D

8 września

16.30

VIII A

4 C

8 września

16.30

VIII B

18 C

8 września

16.30

VIII C

16 D

8 września

16.30

VIII D

1 C

8 września

16.30

VIII E

17 C

8 września

16.30

VIII F

12 D

9 września

16.30

III A

1 A

9 września

16.30

III B

4 B

9 września

16.30

III C

16 A

9 września

16.30

III D

12 A

9 września

17.00

IV A

5 C

9 września

17.00

IV B

16 C

9 września

17.00

IV C

6 D

9 września

17.00

IV D

15 D

13 września

16.30

I A

11 A

13 września

16.30

I B

5 A

13 września

16.30

I C

4 A

13 września

16.30

I D

15 A

13 września

17.00

II A

13 A

13 września

17.00

II B

14 A

13 września

17.00

II C

2 A

13 września

17.00

II D

3 A

 


 

List Prezesa Naczelnej Rady Lekarskiej skierowany do Rodziców oraz Uczniów

w sprawie szczepień.

List

 


 

 

 

Procedury funkcjonowania Szkoły Podstawowej nr 1

im. Emilii Plater w Końskich w czasie epidemii

od dnia 1 września 2021 r.

 

§ 1

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320).

  2. Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 910).

  3. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. O systemie oświaty (Dz. U. z 2020 r., poz. 1327).

  4. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie
    w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem CO-VID-19

  5. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 sierpnia 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
    i zwalczaniem COVID - 19.

  6. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 12 sierpnia 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.

Szanowni Rodzice,

we wrześniu 2021 prowadzona jest akcja szczepień przeciwko COVID – 19 uczniów w wieku 12 – 15 lat.

Harmonogram działań przedstawia się następująco:

I tydzień września (01.09 do 05.09) – tydzień informacyjny

II tydzień września (06.09 do 12.09) – zbieranie deklaracji

III tydzień września (13.09 do 19.09) – tydzień szczepień

W zależności od liczby chętnych szczepienia będą zorganizowane na terenie placówki bądź w punkcie szczepień.

Przed podjęciem przez Państwa decyzji prosimy o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi w załącznikach.

plakat informacyjny 1

plakat informacyjny 2

list Ministra Zdrowia

kwestionariusz przed szczepieniem

Deklaracja na szczepienia

 


 

 

Uwaga, ważne informacje dla rodziców uczniów dojeżdżających!

Bardzo prosimy o zapoznanie się z załączonym pismem.

 

Dowozy 2021/2022 - załącznik.

 


 

 

Szanowni Rodzice,

listy uczniów przyjętych do klas pierwszych zostaną udostępnione na terenie szkoły od dnia 24 sierpnia.

 


 

Szanowni Absolwenci.

Przypominamy, że zaświadczenia o wynikach egzaminu ósmoklasisty odbieracie od wychowawców

9 lipca o godzinie 9.00 w salach, w których mieliście zajęcia.